sonicword

sonicword
 border=
نويسندگان سونیکی
آخرين مطالب سونیکی
لینک دوستان سونیکی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sonicword و آدرس sonicword.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها مفید دوستان سونیک

 بازی زیبا و پر هیجان سونیک داش Sonic Dash با گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جدید تولید شده است. گرافیک بالا در حدی است که در نگاه اول ممکن است آنرا یک عنوان جدید برای کنسولهای خانگی دانست، و یا حتی آنرا یک سونیک ادونچر جدید (Sonic Adventure 3) دانست. سبک بازی مانند سونیک جامپ فقط هدایت حرکات سونیک به طرفین و یا رو به جلو است. این یعنی اینکه احتیاج ندارد بدوید، سونیک فقط میدود و شما باید سونیک را در هنگام دویدن هدایت کنید (دوستانی که بازی Rayman Jungle Run را بازی کرده باشند، دقیقا منظور مرا خواهند فهمید). برای روشن شدن سبک بازی به سیستم بازی Sonic Jump دقت کنید: سونیک در بازی سونیک جامپ بصورت اتوماتیک فقط می پرید، این شما هستید که سونیک را با تکان دادن دستگاه پرتابل خود به طرفین هدایت میکنید و یا هنگام نیاز به پرش بلندتر با لمس صفحه نمایش، دو پرشه میزنید. حال این سیستم که  Doodle Jump نام دارد، در بازی سونیک داش به دویدن اتوماتیک شخصیت تغییر کرد. دویدن اتوماتیک شخصیت یک بازی که اصطلاحا endless runner نام دارد، در بازی سونیک Sonic Dash بسیار جذاب و دیدنی از کار درآمده است.

طبق اطلاعات ارائه شده، قرار است مانند بازی Sonic Jump در بازی Sonic Dash هم شخصیت های تایلز ، ناکلز و امی قابل آزاد و انتخاب کردن باشد و این به ارزش بازی می افزاید، زیرا که پس از مدتها میتوان با هر شخصیت بصورت جداگانه هر مرحله ای را بازی کرد (مانند بازی های کلاسیک سونیک). طبق این اطلاعات هنوز مشخص نیست شخصیت های دیگر سونیک مانند شادو، سیلور، روژ ، بلیز و ... هم قابل انتخاب شدن در این بازی هستند یا خیر. باید منتظر بود...
بازی سونیک داش که ابتدا برای محصولات اپل تولید و معرفی شده است، قرار است به زودی برای محصولات و گجت های اندرویدی نیز تولید شود. به دوستانی که از محصولات اپل (مانند آیفون، آیپد و آیپاد تاچ) استفاده میکنند، شدیدا تاکید می شود که در هنگام بازی سونیک داش، خود را کنترل کنند و از هیجان بالا لذت وافر ببرند. دوستان آندرویدی نیز منتظر باشند که به زودی این بازی زیبا برای گجت های اندروید نیز تولید خواهد شد.

سونیک داش Sonic Dash نزدیکترین قدم به بازی سونیک ادونچر 3 Sonic Adventure است. امیدوارم که هدیه و بازی جدید سونیک در سال 2013 نسخه بعدی سونیک ادونچر باشد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط به سونیک و دوستان: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ sonic ]
.: Weblog Themes By skin98 :.

sonicwordدرباره وبلاگ

Hi Hi به وبلاگ سونیکی من خوش آمدید! امید وارم خوشتون بیا منتظر نظر و تماستون هستم!!!!!!!
آرشيو مطالب سونیک
لینک های مفیدسونیک و دوستان